خانوما بنظرتون پستونک خوبه یا نه؟

۹ پاسخ

خوبه تا ۵ ماهگی خورد دیگه نخورد ولی در کل خوب شد نگرفت چون بعد ها که بزرگ میشه سخته گرفتنش

خیلی خوبه باعث ارامشش میشه پسرم بعد واکسن یکسالگی دیگه نخورد😭

نه اصلا

خیلی خوبه پسر من از شش ماهگی دیگه پستونک انداخت

خیلی خوبه آرامش میده بهشون

آره دخترمن گرفت ولی پسرم نگرفت دخترم هم زود شیشه رو گرفت سینه نگرفت شیرم اصلان نخورد ولی شیر خشک قشنگ خورد ولی پسرم کلان شیر خودم بود

عالیه

بنظر من که واسه مادر خیلی خوبه.دختر من چند روز گرفت فقط

اره هم کولیک بچه رو کنترل می‌کنه هم آرامش بهش میده وقتی هم ۲/۳ساله شد آروم آروم ازش میگیرین

سوال های مرتبط

مامان کیان خان مامان کیان خان ۱۵ ماهگی
مامان دلوین🩷تودلی💙 مامان دلوین🩷تودلی💙 ۱۳ ماهگی