خانوما هموگلوبین ۱۱.۴ تو ماه هفتم خوبه یا نه ؟

۲ پاسخ

بالای ۱۲اوکی کمتر از ده نشونه کم خونیه

یکم کمه ولی زیاد نه

سوال های مرتبط

مامان مهراد🩵👼 مامان مهراد🩵👼 ۱۲ ماهگی