خانوما قد ۷۰ برای سن یکسالگی خوبه یا نه ؟؟

۶ پاسخ

پسرمن ۷۷بود

نرمال باید 75 باشه

خیلییییییییییییییی کمه خیلی

کمه عزیزدلم تولد چند بود؟؟

کمه.

قد تولد چند بوده?

سوال های مرتبط

مامان آرمان🩵 مامان آرمان🩵 ۲ سالگی
مامان شاهین مامان شاهین ۱۴ ماهگی
مامان معجزه خدا❤️ مامان معجزه خدا❤️ ۱۳ ماهگی