دختر منم ۷۲ بود شنبه میخوام ببرمش پیش دکترش
ولی برخلاف نظر مامانا نظر من اینه که درسته قد و وزن کاملا ارثیه ولی باید تا یه سنی رشد نرمال خودشون رو داشته باشن و در غیر اینصورت باید بررسی بشه
پسر من هم وزنش پایین هم قدش ۷۱بود بهداشت چیزی نگف البته وزنش از ۴ماهگیبه بعد بالانرفت متخصص هم بردم گف اشکال نداره
بچه میانگین قد مادر و پدر میشه
بنظرم اصلا نگران نباش
خودت و همسرت خیلی قد بلند نیستین متوسطین دخترتم مث خودتون میش
پسر منم 74هست منو باباش جفتمون قد بلند من 170باباش194 حالا میخوام ببرم دکتر البته پسر یهو تو ی سنی رشد میکنه داداش من سن بلوغ یهو تو 3ماه قد کشید خود منم همینطور
اره دخترمن۷۳بوذ
من دخترم ۶۸ اگ باشه چون عمه هاش قدشون کوتاهه و بلند نیس
خیلی کمه ..
قد خودت و پدرش چقده؟
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.