اشکال نداره خداروشکر که روی خودش نیوفتاده
میتونی چسبش بزنی عزیزم
من یه دفعه دخترم ورداشت شمعی که خیلی برام ارزشمند بود و بسیار گرون قیمت بود رو شکست🤦🏻♀️😬🥺منم ناخوداگاه انقدر ناراحت شدم و عصبانی زدمش 😭 دیگه بعدش انقدر دلم سوخت رفتم کلی اسباب بازی و لباس براش خریدم از دلش در بیاد خوشحال بشه ولی هنوزم دلم میسوزه هم برای این که زدمش هم برای شمعم که شکست😔 کلا بچه همینه دیگه.🥴
فدای سرش قضا بلا به اینا بزنه بهتره تا جونش
ببین اینطوریش کردم تی وی رو
عزیزم باید ایمن کنی من تی وی رو گذاشتم رو میز ناهار خوری بلنده دیگه دستش نمی رسه زیر میز هم وسیله چیدم نره
جلو آشپزخونه رو کاناپه گذاشتم برعکس که نتونه بره داخل و هزارتا کار دیگه
یا خدا
خوبه رو سرش نیفتاده
این چیزا نباید در دسترس بچه باشه
فقط باید محیطو ایمن کنی. هیچ راه دیگه ای نیست
تلویزیونو رو دیوار نصب کنین، وسایل خطرناک هم از دستش دور کنین
لوله آب کولر هم از همون بالا هدایت کنین به بیرون
وای پسر من مثل پسر شما بود تلویزیون جهازم رو شکست سنگ همینطوری میز برنز رو شکست گلدون شکست همه چی میشکست از اول سر سخت بودم نمیزاشتم ولی تا به جایی خسته شدم
تنها کاری ک تونستم انجام بدم بی خیالی بود زدم به بی خیالی خودمو
چون کاری نمیشه کرد...
بعد زیاد منع نکن
سر دخترم هم میترسیدم ولی گفتم بیخیال منع نکردم از هیچی دیگ دست هیچی نمیزنه .
صبور زیاد باش😑
با جون دل و پوست و استخوان کامل درکت میکنم ♥️
منم پسرم تلویزیونم شکست
۴ ماه بی تلویزیون بودیم ۷۰ تومن خورد تو گردنمون
خداروشکر روی خودش نیافتاد
عزیزم اون متوجه نیست
شما چیزای خطرناک رو جمع کن
عزیزم وسایلتو هر چی خطرناکه جمع کن من همه رو جمع کردم
شما ک میفهمی عزیزم
باید اینجور وسایلارو کلا جمع کنی تا بزرگتر بشه و فهمیده تر
تلویزیون و بزن دیوار براش محافظ صفحه بخر
دیگ چاره ای نیس فعلا ک نمیفهمن ماباید دور نگهشون داریم از این چیزا که خدایی نکرده اتفاقی براشون نیفته
فقط باید خونه رو ایمن کرد دعوا وتشر نمیفهمن تواین سن تا سه سالگی تربیت نمیپذیزن بچها
فدای سرش خداروشکر خودش سالمه عزیزم
برای بچه ب سن بچه های ما باید خونه ب امن ترین حالت ممکن باشه هرچیزی ک فکر میکنی اینطوری خراب میشه یا ضرر داره باید جمع کنی
این سنگا خودشون سنگینن بگو خدادوشکر نزده رو خودش
باید جلو دستش برداری تو هی بگو دست نزن اتفاقا بدتر میره دست میزنه
جمعشون میکردی وسایلتو تا،۵/۶سالگیش
هیچی دیگه همش باید بدوی دنبالش و مراقبشدباشی پنج دقیقه هم وقت برا خودت نداشته باشی اسمت هم هست بیکار افسردگی هم نباید بگیری 🤦🏻♀️
وای چه خطرناک خداروشکر ب خودش چیزی نشده
عزیزم تلویزیون بزن دیوار نهایت همون دیوار رنگ میکنید تحویل میدید لوله اب یا گازم به همسرت بگو بزاره تو داکت یا جلوش پشتی بالشتی بزار نبینه خونه باید خالی باشه وقتی بچه هست
بچه ها اکثرا همینن به همممممممه چی کار دارن مخصوصا شکستنی متوجه دعوا یا نکن یا دست نزن نمیشن اصلا. باید همه رو تاکید میکنم همه رو جمع کنی،الان خونه ما مث مسجد شده هیچی نداریم تمام میز عسلی ها دکوری گلدونا همخ رو جمع کردم، ی نیمکت گذاشتم جلو تلویزیون که بهش دسترسی نداشته باشه. وگرنه هیچی سالم نمیزاره
خداروشکرنداخته روخودش
عزیزم بنظرم سنگو چسب بزن روشم یه رو میزی خوشگل کار شده پهن کن
پسر منم همینه .الان موقع کنجکاویشونه میخان ب همه چی دستت بزنن کاریش هم نمیشه کرد . چیزای شکستنی رو از جلو دستش بردار . من تلوزیون رو زدم ب دیوار
تو این سن نصیحت اینا رو متوجه نمیشه فقط باید خونه رو ایمن کنین
ای بابا!واقعا بچه ها غیر قابل کنترل هستن ماشالله!ما مامانا خیلی گناه دتریم!آخه همشم که نمیشه بچسبیم بهشون محدودشون کنیم همش بگیم به این دست نزن نکن بشین نرو !
نمیفهمم چرا بعضی از بچه ها اینقدر خشن رفتار میکنن😔😔😔
فدای سرتون بچه همینه از جلوش بردار معلومه خب میشکنه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.