۷ پاسخ

ایشالله صحیح و سلامت میای خونه با نینی خوشگلت

خوبه دیگه نگران نباش سزارین هم ۳۸ هفتس

دقیق چند هفته ایی

انشاءالله زایمان راحتی داشته باشید

به امید خدا زایمان راحت و خوبی داشته باشید و به زودی فرشته تون رو به سلامتی و شادی تو بغلتون بگیرید 🙏⚘️

عزیزم نگران نباش نی نی تکمیله

ان شاءالله که بسلامتی زایمان کنی عزیزم نگران نباش توکل بخدا 🙏🏻🌹

سوال های مرتبط

مامان مانلی🎀🌸 مامان مانلی🎀🌸 ۱۳ ماهگی
مامان نخــ👼🏻ــودچی مامان نخــ👼🏻ــودچی ۱۰ ماهگی