۵ پاسخ

سفالیک هست سرش تو لگنه منم همینجورم

کم کم میاد پایین بخاطر اینه یا هم سرش پایینه سنگینی میکنه

منم همینجوریم قشنگ حس فشار دارم تو لگن

من استخون زیر دلم داره میشکنه قشنگ ... سرویس شدم عین اردک راه میرم

سرش رفته تو لگن دیگه

سوال های مرتبط