خانوما پسرم ریزش بینی داره چی بدم بهش؟

۳ پاسخ

هر ۱۲ ساعت یک سی سی سیتریزین بده
البته ببری دکتر بهتره ب بچه همینطوری سر خود دارو نده

سدیم کلراید

سیتریزین و قطره بینی

سوال های مرتبط

مامان دلوین وتودلیم🩵 مامان دلوین وتودلیم🩵 هفته بیست‌وسوم بارداری
مامان مامان آراد🧿 مامان مامان آراد🧿 ۱۶ ماهگی