غذامو کم کردم،باشگاه هم رفتم
من فقط ماه اول لاغر شدم بعدش با شیر دهی چاق شدم ، خیلی وقتا هم مثل الان گرسنه ام جلو خودمو میگیرم ،بخورمشیر دارم تا دو روز کم خوری میکنم شیرم کم میشه
شکم بند ببندی لاغر میشه زمان میبره
تندیس دست و پای کودک ماندگار کن ک بهترین یادگاری کودکیش هست 09178381323
شاید با این روشهایی که مامانا گفتن لاغر بشین ولی فقط با ورزش و رژیم شکمت از بین میره
به نام خدا با حرص خوردن و بی خوابی و بدو بدو کردن😂😂
به نام خدا با حرص خوردن وغصه خوردن شوهری که حرصت رو دربیاره🤣🤣🤣صد درصد تضمینی بدون بازگشت
الان زوده عزیزم به لاغری فکر کنی. فعلا باید غذا بخوری تا جون داشته باشی کارای بچتو بکنی. به اضافه اینکه از لحاظ هورمونی یه مدت طول میکشه بدنت به حالت قبل برگرده، پس بهتره قبلش کاری نکنی. بذار اگه لاغر نشدی بعد از یک سالگی بچت اقدام کن. نگرانش نباش، زمان مناسبش که برسه خودت میفهمی. فعلا تمرکزتو بذار روی حال و انرژی خودت و بچت عزیزم.
من یک ماه بعد زایمان وزنم از قبل بارداری هم کمتر شد توشیردهی آدم ضعیف میشه اصن.. هربار شیر میخوره بچم قشنگ معدم خالی میشه انگار غذای ک خوردم مستقیم اون میخوره همشو🤣
من هر چه بیشتر شیر دادم ببشتر لاغر شدم و شکمم هم بیشتر آب شد
لاغر نشدم اصلا
من هیچ کاری هم نگردم ولی برگشتم به قبل بارداریم!فقط خودم شیرمیدم البته غذامم خیلی زیاده🤣🤣
من رمز موفقیتم شیردهی بود😂😂
تو شیر دهی اینقدر قشنگ همه چی آب شد که فکر نکنم هیچ دارو و باشگاهی میتونست اینقدر قشنگ لاغر کنه
من چون شیر میدم لاغرتراز قبل حاملیگمم شدم
زیکورپا زدم. هرچی باشگاه رفتم هیچی کم نکردم
عزیزم بعد ی مدت انقدر حرص میخوری خودت لاغر میشی
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.