پسرمنم اینجوری بود اول اینکه خیلی اصرار نکن زوری چیزیو بدی بخوره خودش باید بخواد وگرنه زده میشه ازغذا بعداینکه اگه چیزای شیرین دوست داره براش باخرماوکنجد توپکای کوچیک درست کن بزار جلوش ببین اگه خورد چن روزی ادامه بده مغزیجات اسیاب شده بریز روش هرجوری که خودت دوس داری شاید کم کم اوکی شد اینجوریم یادمیگیره خودش غذاشو بخوره نه توبدی بهش
آب جوشیده ولرم کنار دستت باشه.یه لقمه اول رو گذاشتی سریع یه قاشق آب بزار دهنش
اگه دیدی که فایده داشت .مدام نباید باشه چون آب وسط غذا خوب نیست ،انداره ای که اشتها بیاد
دختر منم همینه هیچی نمیخوره
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.