۱ پاسخ

من اردبرنجمو درست میکنم قبل از اینکه سفت شه کدوی پوره شدمو اضافه میکنم هم میزنم بافتش که مناسب شد ورمیدارم

سوال های مرتبط

مامان آیهان🩵 مامان آیهان🩵 ۱۳ ماهگی
مامان آیدا جون مامان آیدا جون ۱ سالگی
مامان قند عسل ( جانا) مامان قند عسل ( جانا) ۱ سالگی