۱۹ پاسخ

همون لحظه محکم تو صورتش فوت کن. بین ابروهاشو با دستت بکش ب سمت بالا

رفته رفته عادت میکنی منم مثل تو بودم به صورتش فوت کن وسط ابرو هاشو بکش بالا اصلا نترس

عزیزم وقتی بهش شیرمیدی سینه توفشارنده ک شیرزیادبره تودهنش بزارخودش میک بزنه

اگ خدایی نکرده اینجوری شد باز بچه رو برعکس کن و بزن پشت کنرش چندین بارتا خوب بشه

عزیزم مادر همینه قوی باش من بچه سوممه دیروز استفراق کرد خونه بابامم هستم مادرم بود خواهرم بود وقتی که بالا آورد نفسش رفت با سیلی میزدم خودم گریم گرفته بود یکم مونده بود قلبم وایسه مادر همینه نگران نباش

منم مثل تو کم آوردم

ببین عزیزم یه وسیله ای هستمخصوص انقد خوبه ک نگو اونو بخر
پمپ گلو کودک
دیگ نگران هیچی نباش اینو بخر

من پسرم نارس بود وقتی ترخیص شد گفته بودن هیشکی خونتون نباشه من و شوهرم تنها بودیم انقد استرس و سختی کشیدم تا ی چی میشد یا زنگ میزدم مامانم یادر مطب دکتر بودم دیگه دکتر از دستم عاصی بود

منم مثل توام دقیقا وقتی اینجور میشه میمرم فقط
ولی نترس منم بخدا تنهای دارم از پسش بر میام هرموقع اونجوری شد بخابون رو دستت تند تند بزن پشتت خوب میشه ایشالا خدا کمک کنه بهمون

عزیزم سختش همین چند ماهه اوله تو که کم تجربه ای و بچه ی اولته چرا چهل روز اول و تنهایی؟

سریع برعکسش کن سرش یکم رو به پایین باشه پشتشو ماساژ بده
شیرتو بدوش بره روزای اول چون شیر زیاده میپره تو گلوشون

خدا نکنه عزیزم چرا خودتو سرزنش میکنی خب ما اولین باره مادر شدیم بلد نیستیم کم کم درست میشه فرشته ها مراقبشون هستن تو بهترین مادر دنیایی که انقدر نگرانشی اون فرشته خدا جز تو پناهی نداره که میگی من نمیتونم بزرگش اتفاقا جز خودت کسی نمیتونه براش بهترین باشه خیلی خوبم میتونی اینجور وقتا نترس زود بلندش کن پشتش و بزن برای منم خیلی پیش اومده برای خیلیا پیش میاد اوایل میترسیدم الان دیگه یاد گرفتم کم کم درست میشه تا به خودت بیای یه چند روز طول میکشه من از دومین روز زایمانم دست تنهام هیچکس پیشم نیست خودم همه کاراشو میکنم توهم میتونی مطمئنم

تا دیدی پرید گلوش محکم فوت کن توی صورتش یا دماغشو بگیر بلندش گن بزن پشت کمرش

عزیزم این اتفاقا طبیعیه باید خونسرد باشی تا بتونی شرایط مدیریت کنی ...حتما تو سطح شیب دار بهش شیر بده اینجوری احتمالش کم میشه ...

عزیزم من مدام تجربه میکنم چون سینش خس خس میکنه وقتی شیر میدی زیر دستت یه بالشت بزار سرش بالا باشه و سینتو با دست نگه دار

دقیقا منم همین حسوحال شمارو داشتم خیلی گریه میکردم همش فکر میکردم از پسش برنمیام این حسو حالتون مخصوصا اوایل طبیعیه
اگ کسی دیگ ای هست ازش کمک بگیرین تنها نباشین بهتره چون تو تنهایی ادم فکرو خیال میکنه اما اگ کسی نیست بدونین ک این حالتون خیلی طبیعیه به خاطر بهم ریختگی هورمونه و مطمئن باشین به بهترین شکل از پسش بر میایین

😢🥺چقد میترسم منم

عزیزم انشالله چیزیش نمیشه شیر میدی یکم سرشو بالا تر بگیر توم یاد میگیری همه این استرس هارو داشتن

عزیزم حتما متخصص اطفال معاینه کنند داخل دهان و مجاری رو.اگه خیلی تکرار میشه.
و اینکه درازکشیده اصلا شیر ندین نشسته باشین

عزیزم نترس منم همینطوری بودم یریع برش گردون پشتشو بزن ..دکتر بهم گفت همه اینا رو باید بچه تجربه کنه یاد بگیره واکنشها رو بدونه

سوال های مرتبط