خانما یهو دل درد پریودی گرفتم بنظر شما طبیعیه؟؟

۲ پاسخ

طبیعیه عزیزم

اره عزیزم طبیعیه تو بارداری دورازجون خانما فقط شاخ درنمیاریم وگرنه تو بدنت هر روز یه درد جدید تو یه قسمت جدید پیدا میکنی😂

سوال های مرتبط

مامان معجزه خدا مامان معجزه خدا هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان کوروش مامان کوروش هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان نویان 💙🩵💙 مامان نویان 💙🩵💙 ۴ ماهگی
مامان مغزبادوم مامان مغزبادوم ۵ ماهگی
مامان دخترخانومی🐥 مامان دخترخانومی🐥 هفته بیست‌وششم بارداری