۸ پاسخ

یه یک سوم قاشق چایخوری زیره با نبات بجوشون و بخور من یه بار این کار کردم بعد چند ساعت دیگه خورد

سینتو بشور یکم اب قند بزن ببین نمیخوره

خدایی واجب بود سیر ترشی بخوری😂😂😂

عزیزم شیرت بد مزه شده باید بپوشی شیرتو بعد بدی بخوره تا بو و مزش بره

کاش نمیخوردی

من هنوز پیاز سیر تربچه تره نخوردم 🥲

طعم شیرت بد شده خوشش نمیاد دیگه نباید میخوردی 🙁

قبل اینکه میخوردی باید تحقیق میکردی دیگ فک کنم تا 24ساعت شیر بدمزس

سوال های مرتبط