۸ پاسخ

من پسرم جیششو میبرم دستشویی برای پی پی نمیگه هنوز شرت آموزشی پاش میکنم خیلی خوبه من کشدارگرفتم .دکمه ای استفاده نکردم

من بیبی لند گرفتم خوبه
دکمه ای گرفتم مارک وی کر خوب نیست گرونتر هم هست

شورت آموزشی من گرفتم عالی
البته کش دارها دکمه دار نگرفتم

مایا گرفتم خوبه واسه بعضی وقتا به درد میخوره

عاليه حتما ۲ تا بگیرین تعویض کنین

من برا پسرم گرفتم اصلا نمیپوشه

من از سایت چیدامه گرفتم خیلی راضی بودم

شورت آموزشی پول‌دور ریختنه فقط برای یه بار جیش خوبه بیشتر نم پس میده،بزرگ‌ترین سایزش هم باز برای بچه کوچیک میشه و اذیتش میکنه در کل به نظرم کاربردی نیست

سوال های مرتبط