۳ پاسخ

من ۳ روزه دارم میدم راضی بودم بچم دیگه موقع شیر خوردن زور نمیزنه

من اوایل که به دنیا اومد میدادم خوب بود آروم میشد هم پدیا بست میدادم هم کولیکز بعد چون شکمش بد کار میکرد دکتر گفت به جای پدیا بست ،قطره بی بی کر بده ولی در کل کولیکز رو پسر من بیشتر تاثیر داره تا میدم مثل آب رو آتیشه ساکت میشه

من دادم واسه نفخ

سوال های مرتبط

مامان مامان شاهان مامان مامان شاهان ۱ ماهگی
مامان کوچولوی مامان مامان کوچولوی مامان ۴ ماهگی
مامان توت فرنگی🩷 مامان توت فرنگی🩷 ۳ ماهگی