۴ پاسخ

سیرابی رو جدا بپز حبوبات گندم لوبیا قرمز نخود خیس کن نفخش کشیده شد بپز بعد سیرابی پخته و حبوبات پخته رو باهم قاطی کن چند ساعتی جا بیوفته اخرسرم پیاز داغ و کشک و اویشن و پونه و نعنا بریز توش

همون اش رشته خودمون بدون سبزی و رشته . فقط باید توش گندم و آب قلم و گوشت بریزی

آش دندون چیه باز😂
دیشب اتفاقا جاریم اش دندونی آورد
فرقی نداشت با آشای دیگه

یه آشی بپز 😀

سوال های مرتبط

مامان قشنگم مامان قشنگم ۱ سالگی
مامان علی و امیرحسین مامان علی و امیرحسین هفته بیست‌وچهارم بارداری