۴ پاسخ

من تازه شروع کردم
آرد برنج درست کن تو خونه
هر روز با کره و آب بزار بپزه بده بخوره

من از ۶ماهگی اگه ب پروتئین گاوی حساسیت نداشته باشه با شیر اگه داره با آب بدون شکر ی زره شیر خودتو بریز مزه بگیره

پایان ۶ ماهگی
دو قاشق کوچیک آرد برنج رو با یکم آب سرد حل کن یه تیکه نبات کوچیک هم بنداز توش.بادوم اگه داری خیس کن پوستشو بکن اونم با الک رنده کن توش.بذار رو شعله.غلیظ ک شد حاضره

من تازه شروع کردم

سوال های مرتبط

مامان 𝐒𝐞𝐥𝐢𝐧🤍 مامان 𝐒𝐞𝐥𝐢𝐧🤍 ۱۵ ماهگی
مامان نیلا مامان نیلا ۱۶ ماهگی
مامان هدیه خدا💙 مامان هدیه خدا💙 ۱ سالگی
مامان امیرحسین مامان امیرحسین ۶ ماهگی