۴ پاسخ

۴ماهگی خیلی زوده حداقل صبر کن تا ۵ ماهگی

۴ ماهگی فقط مزه میکنه بچه نباید بهش چیزی بدی بخوره

مگه ۴ماهگی فرنی میدن بایداز۶ماهگی بدی

من دکترش گف تا 10 روز لعاب برنج بهش بدم روز اول یک قاشق روز دوم دو قاشق اینطوری زیادش کنم تا روز دهم ک بشع10 قاشق بعد فرنی و سرلاک و حریره بادوم

سوال های مرتبط

مامان دخترقشنگم مامان دخترقشنگم ۵ ماهگی
مامان علی و حسین مامان علی و حسین هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان یزدان😍 مامان یزدان😍 ۶ ماهگی