سلام عزیزان طرز تهیه حریره بادام با شیر خشک رو میگید ؟

۲ پاسخ

من بادام و با چایی صاف کن رنده کردم بعد با ۳۰میل اب گذاشتم ۲۰دقیقه حرارت دید بعد ۵دقیقه اخر یکم ارد برنج و یه اسکوپ شیرخشک اضافه کردم
بار اول بود به پسرم میدادم برا همین رقیق درست کردم

بادوم میزاری تو ابجوش پوستش در بیار بعد اسیاب کن
یه قاشق مربا خوری ارد برنج با نصف لیوان اب مخلوط کن بزار رو حرارت اندازع سر قاشق پودر بادوم هم توش بریز هم بزن غلیظ شه بعد از رو حرارت بردار شیرخشک که درست کردی داخلش بریز تا یکم رقیق شه و اینکه نباید شیرخشک حرارت ببینه

سوال های مرتبط

مامان یزدان😍 مامان یزدان😍 ۵ ماهگی
مامان فندقم🤎🦫 مامان فندقم🤎🦫 ۱ سالگی
مامان فرزاد وفرناز مامان فرزاد وفرناز ۹ ماهگی
مامان مبین.متین.محمد مامان مبین.متین.محمد ۱ سالگی
مامان نازگل مامان نازگل ۶ ماهگی