بادام هارو بعد چند ساعت که خیس بخورن پوست میگیرم بعدش اسیاب میکنم چون اصلا به رنده و اینا خوب در نمیاد حالت خمیری میشه
۱ قاشق ارد برنج با آب سرد بذار روی گاز هم بزن بعدش بادام بریز کمی هم نبات بریز و هم بزن تا قوام بیاد مثل ماست بشه اوکیه وقتی سرد شد شیر خودت یا شیر خشکم کمی بهش اضاف کن
5،6 تا بادامو با آب جوش میخیسونی حدود 1 ربع بعد پوستشو میگیری با پشت صافی چایی رنده میکنی 1 قاشقم ارد برنج میریزی و یکم آب جوشیده هم میرنی تا قوام بیاد
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.