خانوما بچه واجبه قنداق بشه ایا؟؟؟

۴ پاسخ

اگ کولیک نداره اگ داره خطر ناک

واجب نیست ، بچه احساس راحتی می کنه و اروم میشه برای خواب

برای خواب راحتش اره من قنداق فرنگی نگرفتم،همون پارچه وبند گرفتم بهتره

برا خواب راحتش و اگر نه اگه اذیت نمیشه تو خواب نمیخواد
البته قنداق سنتی نه فقط قنداقی باید باسه که دست کیپ کنه من قنداق چسبی دارم
بچه با تکون دادن دستش باعث میشه از خواب بمره یا خوابش عمیق نمیشه

سوال های مرتبط

مامان معجزه حسین مامان معجزه حسین ۲ ماهگی
مامان دلآرام👼🏻 مامان دلآرام👼🏻 ۱۳ ماهگی
مامان یسناوشاهان مامان یسناوشاهان ۱۳ ماهگی
مامان قلب خونه ❤️‍🔥 مامان قلب خونه ❤️‍🔥 ۶ ماهگی