دوستان پسر من وقتی شیرمو میخوره و میخوابه گاهی یه صدا تو گلوش میشنوم مثل قیژ چیه کسی تجربه داره بهم بگه
من دو روز قنداق کردم،اگه میتونی پارچه های کثیفش بشوری بگیر چون بدنش تو جای امنی هست راحت بغل میگیری و چون هوا سرده پهلوهاشو میگیره سرما نمیره به پهلوهاش. من دستاشو آزاد گذاشتم فقط پاهاشو گرفتم
من بچمو با یه پارچه سه گوش دور پیچ میکردم ولی دورش بند نمیبستم انقدر راحت میخوابید و حمل بچه هم راحت بود
پسرمو قنداق میکنیم باعث میشه آروم بخوابه چون دستش حرکت میده میترسه تو خواب بعد از ظهرا قنداق میکنم بعد قنداق باعث میشه پاهاشون صاف بشه
من دخترمو سال ۱۴۰۰ قنداق کردم یه سری خوبی و بدی داشت ولی اصلا ای بچمو قنداق نمیکنم
من یکم اولا قنداق کردم ولی دلم نمیومد هم میخوابید بازش میکردم یا بعضی وقتا که تلاش میکرد دستاشو دربیاره😀
نه بابا چه قنداقی تو زمونه ای نیستیم قنداق کنیم
من قنداق چسبی میبندم
دستاش بسته پاهاش آزاد
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.