۷ پاسخ

من با خشک کنش اروم میبندمش خیلی راحتتر میخوابه تا وقتی ک قنداق نیست

من پسرم تو قنداق وای نمیسته با پارچه قنداق میپیچمش فقط وقتایی که خسته است

منم میکنم

دختر منم قنداق نکنم نمیخابه

من هنوز قنداق میکنم بدون قنداق اصلا دخترم نمی‌خوابه اگه هم خوابش ببره زود بیدار میشه

من پسرمو واکسن زدم قنداق کردم الان عادت کرده تا قنداق نکنم نمیخوابه😂🤣

ببین من بچم رو قنداق نمیکردم ولی یه پتوی خیلی نرم و نازک داشت، وقتی میخواست بخوابه آروم با پتو میبستمش، نه اینکه مثل قنداق خفت بشه، خیلی اینجوری راحت میخوابید، انگار بدنش به آرامش میرسید

سوال های مرتبط

مامان دلوین جون مامان دلوین جون ۱۳ ماهگی
مامان یاشار🩵یارن💕 مامان یاشار🩵یارن💕 هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان شاه پسر🩵🦅 مامان شاه پسر🩵🦅 ۵ ماهگی
مامان دلانا🩷🦄 مامان دلانا🩷🦄 ۷ ماهگی
مامان جوجه طلایی🫀🧿 مامان جوجه طلایی🫀🧿 ۱۲ ماهگی
مامان آریاس مامان آریاس ۱۰ ماهگی
مامان پرتقال و نینی مامان پرتقال و نینی ۵ ماهگی