خانوما کیا بچشونو قنداق نکردن

۷ پاسخ

دو شب مامانم قنداق کرد فقط

قنداق های جدید با قنداق های قدیم فرق داره حالت شلی داره فقط به خاطر اینکه بچه تو خواب نپره و آرامش داشته باشه

منم نکردم

من سه تا بزرگ کردم اصلا قنداق نکردم هیچ مشکلی هم ندارن

من نکردم

منم نکردم اصلا

خواهرام زن برادرام هیچکدوم بچه هاشونو قنداق نکردن
منم نمیکنم

سوال های مرتبط

مامان آریاس مامان آریاس ۱۰ ماهگی
مامان یاشار🩵یارن💕 مامان یاشار🩵یارن💕 هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان فاطمه مامان فاطمه ۵ ماهگی