۱۰ پاسخ

من وقتی میخواد بخوابه قنداق میکنم بعد که خوابش برد یک مقدار شل میکنم که اگه اذیت بود بیدار شد خودش بتونه با دست و پاهاش شل کنه


اینجوری خسته که میشه بیدار میشه میبینه میتونه شلش کنه بعد تغییر حالت میده دوباره میخوابه وگرنه چند بار شل نکرده بودم بیدار که شده بود دید نمیتونه ول بخوره زده بود زیر گریه کلا بیدار شد

بچه من از همون موقع خیلی قنداق دوست نداشت

من از وقتی هوا گرم شده دیگه قنداق نمیکنم خودشم واینمیستاد احساس میکردم گرمش میشه نبستم دیگم نمیزاره اصلا

دختر من تو قنداق نمی ایسته

من بیشتر موقع خواب قنداق میکنم
چه روز چه شب
هم خوابش راحت تره هم نمیترسه و نمیپره

من وقتی دیگه خیلی خوابش بیاد و بی قرار باشه میبندم که راحت بخوابه در غیر این صورت باز میزارم دست و پاشو

خوب شد یادم انداختی که قنداقش کنم فقط از چند روزگی اینکار کنم؟

دختر من که حتی یه ساعتم نذاشت قنداقش کنیم با دوتا مادربزرگ سخت گیر،،،فک کن دوتاش پشیمون شدن و دیگه قنداقش نکردن و تسلیم شدن

اگه خودش راحته خیلی خوبه اما در روز ک ارومه بازش کن موقعی ک باهاش حرف میزنی بازش کن ک تکون بخوره لوس کنه خودشو بیشتر موقع خوابش ببند

فقط شبا قنداق چسبی میزدم راحت بخوابه
صبح ها خیلی گرمه اذیت میشه

سوال های مرتبط

مامان آریاس مامان آریاس ۱۰ ماهگی
مامان دلوین جون مامان دلوین جون ۱۳ ماهگی
مامان قندعسل❤️🍼 مامان قندعسل❤️🍼 ۵ ماهگی