من نکردم چون حس کردم بدتر اذیت میش
فقط برا چن ساعت بستم بعدش وا کردم ک پاهاشو تکون بده دردش کمتر ش و جا واکسن خشک نشه
من از زمانی ک واکسن زدن تا صبح روز بعد با ی پارچه نازک پاهاشو بستم فقط موقع تعویض پوشک باز میکردم خدا رو شکر اصلن اذیت نشد بچم روز بعد ک باز کردم اولش یکم نق زد ولی زود خوب شد
من هردوتا بچمم اصلا قنداق نکردم ☺️
من قنداق نكردم اتفاقا خيلي هم درد و تب داشت
بايد تحمل كني
هر ٤ ساعت دو برابر وزنش قطره پاراكيد(استامينوفن) دكترش نوشته بوداز يك ساعت قبل واكسنش شروع كردم روز اول هر ٤ ساعت روز دوم هر ٦ ساعت و تمام
ديگه خوب ميشه خيالت جمع
روز اول فقط خودت غصه ات ميگيره
اصلا نمیکنم
فقط در حدی ک پاهاشاشو خیلی تکون نده
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.