۶ پاسخ

من نکردم چون حس کردم بدتر اذیت میش
فقط برا چن ساعت بستم بعدش وا کردم ک پاهاشو تکون بده دردش کمتر ش و جا واکسن خشک نشه

من از زمانی ک واکسن زدن تا صبح روز بعد با ی پارچه نازک پاهاشو بستم فقط موقع تعویض پوشک باز میکردم خدا رو شکر اصلن اذیت نشد بچم روز بعد ک باز کردم اولش یکم نق زد ولی زود خوب شد

من هردوتا بچمم اصلا قنداق نکردم ☺️

من قنداق نكردم اتفاقا خيلي هم درد و تب داشت
بايد تحمل كني
هر ٤ ساعت دو برابر وزنش قطره پاراكيد(استامينوفن) دكترش نوشته بوداز يك ساعت قبل واكسنش شروع كردم روز اول هر ٤ ساعت روز دوم هر ٦ ساعت و تمام
ديگه خوب ميشه خيالت جمع
روز اول فقط خودت غصه ات ميگيره

اصلا نمیکنم

فقط در حدی ک پاهاشاشو خیلی تکون نده

سوال های مرتبط