کیا پستونک میزارن بچشونو کیا نمیزارن؟

۱۰ پاسخ

متأسفانه نمیگیره وگرنه بهش میدادم ، فقط پستونک گذاشتنی نیست دادنی هستش 😅

من میذارم، وقتی دل درده بهش آرامش میده، متخصص اطفال هم تایید میکنه پستونکو

من نمیدم پستونک دوس ندارم بعدش دردسره

دخترم خیلی تلاش کزدم بخوره ، نخورد متاسفانه
امیدوارم دومی بخوره

منم میدم بهش چون همه اش ولع مکیدن و شیر خوردن داره که شیر اضافه بهش دل‌درد میده

منم موقع خواب بعضی اوقات میدم پستونک واقعا بعضی مواقع کمک کننده اس

من میخواستم نزارم چون پستونکم دردسرای خودشو داره ولی دیدم نمیشه واقعا کمک کنندس برای مادر دیگ شل گرفتم الان دو سه روزه موقع خواب یا بعد رفلاکس میپم بهش

من بچم برای خوابیدن می خواد حتما زیر سینه باشه و الکی شیر بخوره گاهی وقتا که زیاده رویی می کنه پستونک میدم برای گریه های الکی هم پستونک میدم آروم میشه

من میزارم
واقعا بعضی وقت ها منو ول نمیکنه خسته میشم الکی هم شیر نمیخوره

من میذارم و خیلی خوبه شیر اضافه نمیخوره ک دلدردش بیشتر بشه

سوال های مرتبط

مامان دلوین جون مامان دلوین جون ۱۳ ماهگی
مامان آریاس مامان آریاس ۱۰ ماهگی
مامان غزل‌ُمهیار🤎✨ مامان غزل‌ُمهیار🤎✨ ۲ ماهگی