۹ پاسخ

والا من اینا رو نمیدونم که مامانا گفتن
پسر من کلن عادت داره پاهاشو خیلی جمع میکنه من روزی ۴ ساعت قنداقش میکنم تا پاهاشو انقد جمع نکنه الان خیلی با قبلش فرق کرده

اصلا پا نباید بره تو قنداق

نه نمیشه ولی من میخوام قنداق کنم ک راحت بخوابه.هی دست و پاش نپره چرتش پاره بشه

نه نمیشه
قنداق هم میخوای بکنی سفت نبند، فقط در حدی که یکم دست و شکمش بگیره راحت تر بخوابه
بعضی بچه ها که مشکل کولیک و خواب و... هم ندارن که نیاز نیست

من نکردم اصلا سه تا دکتر اطفال بردم هر سه گفتن نکن خوب نیست

اصلا قنداق خوب نیس

من قنداق میکنم
دخترم تو قنداق چسبی ها نمیمونه چون گرماییه
با دورپیچ سفید قنداقش میکنم اما پاهاش ازاده من فقط دستوشکمشو میبندم ک راحت تر بخوابه

نمیشه.

نه نمیشه

سوال های مرتبط