آیا قنداق نکردن مشکلی در پا پرانتزی داره ؟

۵ پاسخ

خیر
خرافاتی بیش نیست😂

مااصلا قنداق نمیکنیم

نه چه ربطی به پرانتزی داره، برادر من باهاش از هم فاصله داره ده هفتاد که کلا قنداق میکردن چرا پرانتزی شده، یا مثال بهتر پژمان جمشیدی ده پنجاهه چطور پاهاش پرانتزی قدیم که همه قنداق میکردن

صد در صد ، چون بچه پوشک پاشه و پاهاش فاصله پیدا می‌کنه باید قنداق کنی واگرن مثل پای قورباغه از هم باز میمونه من و مامانم قنداق نکرده اصلا معلوم نیس ولی موقعی ک پاهامو جفت کنم زانو هام ب سمت بیرونه صاف نیس

نه عزیزم ربطی نداره
دکتر به من گفت مااصلا میگیم تا یکی دوماهگی اگه میتونین بچه هارو دو پوشکه ببندین که خونرسانی به لگن و پاها بیشتر بشه

خب شکلش عوض نمیشه دیگه
باید قنداق کنی که درستشه

سوال های مرتبط