۹ پاسخ

من قنداق کردم الا بدون قنداق نمیخوابع موندم چ کنم

شرایط منم همینه قنداق نکردم حالا هر کی میرسه میگه پاش پرانتزی میشه،من ک به نظرم کار درستی کردم

منم نکردم ی بارم اصن

اتفاقا الان دكترا ميگن قنداقم ميكنين پاها آزاد باشه نگران نباش

نه ماهم هی میگفتن رفتم گفتم دکتر من قنداق نکردم ب نظرم کارخوبیم کردم حالا هرکی میرسه میگه پاش کج میششه پاش پرانتزی میشع گفت مگه حیوونا پاشونو نبستن پرانتزی شدن؟🤣🤣

حرف الکیه

هیچ ربطی نداره

من هردوتا رو قنداق کردم.
ولی نه ربطی نداره عزیزم

نبابا چرت میگن

سوال های مرتبط