من قنداق کردم الا بدون قنداق نمیخوابع موندم چ کنم
شرایط منم همینه قنداق نکردم حالا هر کی میرسه میگه پاش پرانتزی میشه،من ک به نظرم کار درستی کردم
منم نکردم ی بارم اصن
اتفاقا الان دكترا ميگن قنداقم ميكنين پاها آزاد باشه نگران نباش
نه ماهم هی میگفتن رفتم گفتم دکتر من قنداق نکردم ب نظرم کارخوبیم کردم حالا هرکی میرسه میگه پاش کج میششه پاش پرانتزی میشع گفت مگه حیوونا پاشونو نبستن پرانتزی شدن؟🤣🤣
حرف الکیه
هیچ ربطی نداره
من هردوتا رو قنداق کردم.
ولی نه ربطی نداره عزیزم
نبابا چرت میگن
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.