۱۲ پاسخ

من اصلا قنداق نکردم از اول

چرت و پرته گوش نکن

من ازاول قنداق میکردم تا الانم هنوز میکنم عادت کرده بدون قنداق نمیخابه

من که قنداق میکردم اما بازم یکم حالت پرانتز بود پاهای دخترم خیلی نگران بودم اما حالا که بزرگ شده صاف شده خدارو شکر

اصبا درست نیست بچه راه بیافته وزن میافته روی پاهاش صاف میشه اگر احیانا درست نشد دیگه مشکل ژنتیکیه و باید ببری دکتر حرکات اصلاحی بده

من اصلا قنداق نکردم اومدم از بیمارستان خونه مادرشوهرم اومد دخترمو ۷لایه قنداق کرد منم جون نداشتم شیرم نداشتم گریه میکردم و اینا بکنار اومدم شیر خشک دادم یهو سیاه شد بچه تو دستم داد زدم سری قنداق و باز کردنش بچه م کم مونده بود🥲دیگ نکردم پای دختر منم یجوری ولی خوب بچه س تازه استخوناش داره شکل می‌میگیره

من قنداق میکنم اما دستشو میبندم واینکه بیا قدیم دست ک پاهامون سفت و محکم میسبتن مگ پای خودموم پرانتزی نشد ؟؟؟؟؟ ربطی نداره دساشو ببتدی ک اروم بخوابه

🤣🤣🤣🤣 بگو بااااااشهههههه عجب ادمایینا

دخترم یه روزم قنداق نکردم بیا ببین چه هیکل و قد بالای قشنگی داره شکر خدا

الله اکبر از این حرفها منم دخترم رو قنداق نکردم الان پسرم هم قنداق نکردم همه هم گفتن بهم الان هم ماشاالله پاهای صاف و خوش فرمی هم داره

الکی میگن توجه نکن

چه حرفا من دوتابچه هام نذاشتن قنداق کنم پاهاشونم صاف و خوش فرم

سوال های مرتبط

مامان انبه😍🥭 مامان انبه😍🥭 ۱۲ ماهگی