۴ پاسخ

من ۹ ماه تمام بچه بزرگم قنداق کردم یجا میرفتم با روسری میبستم راحت میخابید اینم که فعلا شبا قنداق میکنم.
قنداق خیلی خوبه بشدت برای قد کشیدن و پاهای صاف بچه تاثیر داره

ما گهواره سنتی دارع مث قنداق میبیندیم تا ۸.۹ ماهگی

بچه اولم تا4ماهگی قنداقش میکردم بعدش دیگه خودم قنداقش نکردم بعددوروز عادت کردهمینجوری بدون قنداق بخوابه

مشکل منم هست اصلا بدون قنداق خوابش سنگین نمیشه همش دست میکشه تو سر و صورتش

سوال های مرتبط

مامان انبه😍🥭 مامان انبه😍🥭 ۱۲ ماهگی