هیچ بچه ای بخاطر قنداق نکردن نه پاش کج میشه نه پرانتزی
من اصلا قنداق نکردم یبارم مادرشوهرم کرد تا از اتاق رف بیرون فوری بازش کردم پرانتزی هم نشده اینا همش حرفه
من کلا نکردم
من همون ماه اولم نهایت ده روز قنداق کزدم اگر اینطوره خارجیا باید همه پا پرانتزی باشن
من کلا نکردم ربطی نداره
نه بابا من همون یکماهم قنداق نکردم
من که کلا نکردم دکتر دخترمم گفت خوبع پاهاش
نه عزیزم نمیشه. خیالت راحت. من اصلا قنداق نکردم. مدل پاهای نی نی ها کلا همینه بعد که بزرگتر بشن فرمش عوض میشه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.