۹ پاسخ

در زمان ختنه قنداق کردن
نظرتون ؟؟

ن ربطی نداره من پسر اولمو گاهی قنداق میکردم دومی و اصلا الانم دخترم۴۶روزشه اصلا نکردم

من وقتی میخوام سنگین بخوابه میبندمش همیشه انجام نمیدن

نه بابا منم قنداق چسبی گرفتم براش ولی فقط روزایی که حمومش میکنم قنداقش میکنم

نه به پا ربطی نداره قنداق برای خواب بهتره ک هی تیک میزنه تو خواب بیدار نشه

منم قنداق نمیکنم

قنداق چسبی برا اینکه راحت بخوابه و تو خواب نپره خوبه وگرنه برا دست و پاهاش و فرمش نه

من واسه اینکه بهتر بخوابه قنداق چسبی میکنم

ن بابا هیچی هم نمیشه

سوال های مرتبط