رفلاکس لعنتیه
چون شیر مادر نسبت به شیر خشک رقیق تره
تعداد دفعات شیردهی تو بیشتر کن حجم شیرتو کمتر
سوال منم هست
احتمال داره شیرت رقیق باشه واسه همین زود بالا میاره. باید نوشیدن مایعات و آب رو یهو انجام ندی و کم کم بخوری که یهو شیر رقیق نشه. اینو من توی کلاسای بارداری یادگرفتم .
دختر منم همینجوری بود دقیقا تا ۲ ماهگی دیدم فایده نداره شیر خشکیش کردم
دخترم خودش رفلاکس داشت
منم رفلاکس داشتم معده ام هم عصبی بود شیرم ترش میکرد بهش میدادم همش رو میآورد بالا این آخری دیگه وزن هم درست اضاف نمیکرد
گاهی شیر خودمون ابکیه معده نگهش نمیداره
بچه منم اینجوری بود
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.