بچم کولیک داره ولی پنیر و دوغ میخورم شیرم خوردم چندبار... ماست نمیخورم فقط چون ماست رو امتحان کردم هروقت میخورم پسرم بیشتر اذیت میشه باید ببینی چی نمیسازه بهش
دکتر گفت بخور من که میخورم
من بچم رفت تو۵ماه هنوز نخوردم ولی پنیر دارم کم و بیش میخورم
دکترتوبیمارستان گفت تا۴۰روز نخور
من ازروزاول شیرمیخوردم هنوزم دارم میخورم یاشب یاد طول روزحتمامیخورم پنیرم مرتب خوردم ایناهمش حرفای الکی هست توجه نکن نخوری شیردرست نمیکنی بااینکه گفتن نفخ داره شیرولی من تو بیمارستان شیرروشروع کردم چون شیرهروقت میخورم میبینم که شیرم خیلی بیشترمیشه
والا هرروز پنیر میخورم دوغم زیاد میخورم چون برا پسرم ۶ماه لب نزدم هم کولیک داشت هم رفلاکس ولی تاثیری نداشت تا دورشون تموم نشد خوب نشد
دکتر اطفال ک به من گفت روزی ۳لیوان شیر بخورم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.