منکه میخورم
لبنیات چرب رفلاکس میاره
و سردیش کولیک
چون شاید بچه حساسیت پیدا کنه نخوری بهتره
اگه بچه به پروتئین گاوی حساسیت داشته باشه نباید بخوری
کی گفته نباید بخوری؟ فقط شیر میگن نفخ داره که من ده روز اول نخوردم. الان هم شیر میخورم هم کره هم پنیر هم ماست
چون میگن شاید بچه حساسیت پیدا کنه اما من از الان شروع کردم از ماست که بچم عادت کنه
من میخورم به حرف کسی گوش نده نخوری شیرت خوشمزه نمیشه
من پسرم الان ۳سالشه خوردم همه چی
دخترمم ۳ماه میخورم همه چی به اندازع
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.