۶ پاسخ

اول خودت برا خودت اولویت باش بعد میبینی که خودش دنبالت میدوه

من اگه بچم نبود رفته بودم فقط ب خاطره این ک منت بالا سر بچم نباشه کسی چپ نگاش نکنه چیزی تو زندگیش کم نداشته باشه نرفتم🚶‍♀️

هرچی کمتر توجه کنی بیشتر دنبالتن اهمیت نده خودتو بزن ب خوشی ببین چجوری میفته ب پات

خسته شدم از اینکه هر حرکتی رو باید با سیاست بذارم میخوام خود خودم باشم و اینجوری دوست داشته بشم نه اینکه جوری باشم که باب میل دیگرانه
همسرم سرد شده انگار و من پر از نیاز هر بار من پیشقدم میشم غرورمو زیر پا میذارم..همسرم بیشتر برای کارای دیگه وقت میذاره تا برای من و پسرم
اصلا پسرمونو نگه نمیداره خیلی سختشه نمیدونم چرا بهانه خواب و خستگی و ... میکنه

اگه مثل من خیانت کرد آمد جلدت از رابطه ش با دختر گفت چیکار میکنی

به شانسه
منم ی روز میذارم میرم

سوال های مرتبط