۲ پاسخ

اره من شد کیست

خواهرم بعد اینکه بچه شو از شیر گرفت شیرشو تخلیه نکرد موند تو سینه ش تبدیل به توده عفونی شد .بنده خدا چند سال درگیرش بود یه بار بیمارستان بستری شد کلی هم کورتون مصرف کرد تا از بین رفت

سوال های مرتبط