بچها کسای ک قنداق نکردن مگ مشکلی بر بچه پیش میاد

۸ پاسخ

خیر

ن منم تاحالانکردم

من دخترمو قنداق نکردم از بس گریه میکرد، خدارو شکر الان ۱۰ سالشه هیچ مشکلی نداره ، پسرم هم تا الان هرچی بهم گفتن قنداق کن ، نکردم ، از قنداق خوشم نمیاد
ولی میگن با قنداق بچه ها راحت تر میخوابن 😊

ن ولی برای اینکه خستگی هاش دربره خوبه

ن منم نکردم

ن بابا چ مشکلی طفلی پسر منو دو بار قنداق کردن دمای بدنش میرفت بالا منم نمیزاشتم بمونه باز کردم

نههه من دخترم بدش میاد

ن بابا چه مشکلی
من خودم درحد بستن دستاشه ک خوابش سنگین تر بشه

سوال های مرتبط

مامان دلوین جون مامان دلوین جون ۱۳ ماهگی
مامان یسناوشاهان مامان یسناوشاهان ۱۳ ماهگی