خیر
ن منم تاحالانکردم
من دخترمو قنداق نکردم از بس گریه میکرد، خدارو شکر الان ۱۰ سالشه هیچ مشکلی نداره ، پسرم هم تا الان هرچی بهم گفتن قنداق کن ، نکردم ، از قنداق خوشم نمیاد
ولی میگن با قنداق بچه ها راحت تر میخوابن 😊
ن ولی برای اینکه خستگی هاش دربره خوبه
ن منم نکردم
ن بابا چ مشکلی طفلی پسر منو دو بار قنداق کردن دمای بدنش میرفت بالا منم نمیزاشتم بمونه باز کردم
نههه من دخترم بدش میاد
ن بابا چه مشکلی
من خودم درحد بستن دستاشه ک خوابش سنگین تر بشه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.