۱۰ پاسخ

من فقط دوس بار نهایت ی ساعت ک جیش کرد باز شد

من دوتا بچه هامون اصلا قنداق نکردم بچه اولم ک ب دنیا اومد تو ساختمون مادرشوهرم اینا زندگی میکردیم همش می‌گفت قنداق کن بچه اینقد جیغ میزد و گریه میکرد مادرشوهرش می‌بست من بازش میکردم

مننننن

منم نکردم چون خیلی بدش میاد گریه مکنه

منم هردوتاشونو اصلا قنداق نکردم.. هیچ مشکلی ندارن خداروشکر

من هنوز قنداقش میکنم چون پاهای بچم یکم انحراف داره و راحترم میخوابه

واا خواهر دیگه کی قنداق میکنه اصلا بچه ها قنداق رو دوست ندارن دیگه من بزور فقط ۲۰ روز قنداقش کردم

منم نکردم

منم نکردم

من دوتاشونو اصلا قنداق نکردم

سوال های مرتبط

مامان یسناوشاهان مامان یسناوشاهان ۱۳ ماهگی
مامان روشنا مامان روشنا ۱۳ ماهگی