۸ پاسخ

۴۰ روز اول کردم شب ها

منم قنداق نکردم

اهاا ممنونم دوستان اخه منم قنداق نمیکنم فقط شبا
بچم قنداق دوس نداره

منم فقط موقع واکسن میزنم قنداق میکنم

البته آروم ها فقط هم دستاشو میبندم

نه بایدی نیس
من فقط شبا قنداق میکنم چون خودش دوس داره و راحته

منم نکردم

منکه قنداق نکردم

سوال های مرتبط

مامان آراد🐣🩵 مامان آراد🐣🩵 ۱۱ ماهگی
مامان پسری🩵👼🏻 مامان پسری🩵👼🏻 ۱۳ ماهگی
مامان سید حسین و تو دلیم❤️ مامان سید حسین و تو دلیم❤️ هفته شانزدهم بارداری
مامان ژینا مامان ژینا ۵ ماهگی