۹ پاسخ

بچه اولم از قنداق بدش میومد واسه همین قنداقش نکردم
بچه دومم با قنداق راحت بود واسه همین تا ۹ ماهگی موقع خواب قنداقش میکردم تا شب از خواب نپره و خیلی خوب بود
این یکی هم کولیک داره و هی به خودش میپیچه و گاهی که دوست نداره قنداقش نمیکنم اما گاهی انگار همین قنداق آرومش میکنه و بستگی به حالت بچه میسنجم که قنداقش کنم یا نه

واسه من که نزدیکه داره میره تو۳ماه ازنوزادیش تاهمی الان موقعه خابش بایدقنداق بشه چه ۱ساعت چه ازشب تاصبح قنداقه اخه خودش قنداقودوستداره

پسر من خیلییی پرش دست داره، شبا از اول قنداقش میکردم از این چسبیا که پا آزاده اولش یکم کلافه میشه ولی واقعا راحت میخوابه

آره من قنداقش میکنم همش سه ساعت تو قنداقه دیشبم قنداقش کردم واسه اولین بار تا صب قنداق بود قشنگ خوابید

پسر من از وقتی دنیا اومده تا الان برا خواب شب قنداق میکنم راحت میخوابه خیلی دوس داره دستاش باز میزارم فقط پاهاش قنداق میکنم

قنداق نکردم و راضی هستم

قنداق برانوزاداخیلی خوبه خیلی

ب نظر شما قنداق کردن ربطی ب فرم کردن بچه داره یا فقط برا پریدن از خواب و ترسیدنش؟

نه از نوزادی دستاشو میکرفتی کلافه میشد

سوال های مرتبط

مامان ژاکلین 🩷☃️🧿 مامان ژاکلین 🩷☃️🧿 ۵ ماهگی
مامان جوجو علی🫀🧿 مامان جوجو علی🫀🧿 ۱ ماهگی
مامان دخترکم مامان دخترکم ۸ ماهگی
مامان رستا 🩷🩷 مامان رستا 🩷🩷 ۶ ماهگی