۵ پاسخ

من تا چند روز پیش قنداق میکردم بعد برده بودمش دکتر قنداق رو دید گفت دیگه این کار رو نکن لگنش در میره

ن من پسراولمو ۱۰روز اینا کردم دومیو اصلا اینبارم اصلا خوشم نمیاد

نکردم اصلا اعتقادی به قنداق ندارم

من بچه اولم تا ۶ ماهگی قنداق میکردم البته شبا دومم تا ۴ ماهگی این معلوم نیس تا کی قنداق کنم شبا برای خواب دوسداره تا قنداق میکنم میخوابه

نه من نکردم

سوال های مرتبط

مامان دخترکم مامان دخترکم ۸ ماهگی
مامان ژاکلین 🩷☃️🧿 مامان ژاکلین 🩷☃️🧿 ۵ ماهگی
مامان یسناوشاهان مامان یسناوشاهان ۱۳ ماهگی
مامان جوجو علی🫀🧿 مامان جوجو علی🫀🧿 ۱ ماهگی