خانما شما بچه هاتونوتاکی قنداق کردین؟

۶ پاسخ

تا قبل از سه ماهگی
بعدش چون دست و پاها برای آشنایی با محیط اطراف هست باید بااز گذاشت

من تا یک ماه روزا هم قنداق میکردم الان فقط شبا

من دیگ نمیکنم

من هنوز قنداق می کنم دستش و‌پاش که باز میشه می ترسه همش می پره

تا خود الان 😐

من اصلا قنداقش نکردم

سوال های مرتبط

مامان جوجو علی🫀🧿 مامان جوجو علی🫀🧿 ۱ ماهگی
مامان شهرزاد مامان شهرزاد قصد بارداری
مامان رادمان💙💙 مامان رادمان💙💙 ۱ ماهگی
مامان یسناوشاهان مامان یسناوشاهان ۱۳ ماهگی