خانما شما بچه رو قنداق میکنید

۴ پاسخ

آره عزیزم من قنداقش میکنم خیلییی راحت میخوابع

ما حتما بچه رو قنداق سنتی میکنیم چ زمستون چ تابستون فرقی نداره قنداق میکنیم

اره من قنداق چسبی خنک گرفتم چون تابستون گرمه

والا چون زردی داشت ن بعد یک ماه ک برطرف شد نزدیک دوهفته قنداق کردم دیگ گرم بود دلم نیومد

سوال های مرتبط

مامان دخترم مامان دخترم ۱۵ ماهگی
مامان رادمان💙💙 مامان رادمان💙💙 ۱ ماهگی
مامان ویهان👶🏻🩵 مامان ویهان👶🏻🩵 ۱۵ ماهگی
مامان ایهان مامان ایهان ۱۱ ماهگی
مامان مسدود شدم مامان مسدود شدم ۱۲ ماهگی