خانما شما بچتون رو تا کی قنداق کردید

۵ پاسخ

دکتر اطفال میگف بچرو قنداق نکنید باعث گرفتگی لگن میشه
درسته بچه میترسه و میلرزه حتی از دستای خودش ولی خب..

اصلا قنداق نکردم

منکه تا قنداق نباشه نمیخابه راحت
تو گهوراه هم که شب تا صب دست و پاهاش بستس گهواره لری داره بچم

تا 40روز

همین الانشم طرفای صبح ۶ تا۹ قنداق میکنم خيلي راحت میخوابع
مادرشوهرم میگه بچه تا سه ماه هی ک بدنش کش و قوس میده قد می‌کشه بدن درد داره قنداق دردش آروم میکنه

سوال های مرتبط

مامان رستا 🩷🩷 مامان رستا 🩷🩷 ۶ ماهگی
مامان آیلین جون مامان آیلین جون ۱۵ ماهگی
مامان شهرزاد مامان شهرزاد قصد بارداری