بچه من 2900ب دنیا اومد 0 مای بی بی میبندم تا الان
تا ۳ کلیو عزیزم
مولفیکس صفر نداره
ازیک داره که مناسب 2.5 تا 5 کیلوهست
آها مرسی گلم
مولفیکس صفر نداره یکش همون صفره ب ۲ تا ۵ کیلو میخوره
مولفیکس صفر نداره
مای بیبی صفر داره
من سایز صفر گرفتم اصلا بدردم نخورد بچم ۳ کیلو بود دوسهروزه۳۰۰ گرمموزنکم کرد. کلا از همون بیمارستان بهش سایز یک پوشوندن
فکر کنم ۲.۵ کیلو
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.