۹ پاسخ

ازین بسته کوچیکا بگیر

روی خود پوشک سایز صفر نوشته ویژه نوزادان نارس و ۲ کیلو ب پایین نخر اصن:/

ی بسته برای بیمارستان

من صفر نگرفتم یو مولفیکس گرفتم. به نظرم خیلی فرق نمیکنه با صفر. برای همون هزینه الکی نکردم

۱ بگیر ۰ بدرد نمیخوره

من سایز ۱ گرفتم سه بسته

صفر نگیر ، صفر برا وزن ۲ کیلو خوبه
۱ بگیر

اگ بچت دختره ی بسته کوچیک صفر کافیه اگ پسره یک بگیر به بیضه هاش فشار میاره صفر

یکی تازه اونم زود کوچیک میشع

سوال های مرتبط